Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 10 listopada 2014

Gdzie są niebieskie prezenty?

Otóż na MovieStarPlanet pojawiły się "niebieskie prezenty" które trzeba znaleźć, jeśli chce się otrzymać 10 sc i 10 fame :D
Nie jest to duża nagroda, ale zawsze motywuje :) Wiem, że część z Was ma je już dawno znalezione, gdyż nie jest  to najnowsza aktualizacja, ale oto poradnik dla spóźnialskich!
Otóż, oto jak i gdzie znaleźć te prezenciki!







Jak i gdzie szukać?
☆ Pierwsze 2 prezenciki rzucają się w oczy i łatwo je znaleźć:D
☆ Kolejne 2 lub 1 znajdziecie w którejś zakładce np. "Czat" ; "Zakupy" ; "Gry"
☆ Z następnymi jest trochę gorzej. Mogą być prawie wszędzie. Na niektórych blogach wyczytałam, że nie mogą się znaleźć w poszczególnym czacie np. "Superstar Skate" lub "Diament VIP" , ale to bzdura. Ja 3'ci prezent znalazłam na VIP'owskim czacie :) (Ale nie martwcie się, że nie jesteście VIP. Skoro nie jesteście, to moderatorzy napewno Wam tam nie schowali prezentu)
☆ Najprawdopodobniej nie znajdziemy go w "Moim Profilu"
☆ Bardzo prawdopodobne, że znajdziemy go w "Moim Pokoju"

To wszystko :D
Mam  nadzieję, że pomogłam,
Anusia1301 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz